پررو تر از من نمی یابی در هیچ کجا.........



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

شیشۀ نازک احساس مرا دست نزن !
چِندشم می شود ,

از لکۀ انگشت دروغ …!!!
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد ….
کو ??

کجا رفت که احساس مرا خوب فروخت

+بیخیال.

 

 

+سهلام.

+من بازم اومدم مث همیشه.

+مث همیشه که نه کلا از خودم متعجبم چجوری تا حالا دووم آواردم.

+خیلی پرروام بخدا تا حالا به این نتیجه نرسیده بودم هرکسی جای من بود تا حالا هفت تا کفن پوسونده بود.

+یه چند وقتی میشه سر کلاس با الفبایی که سحر اختراع کرده واسه هم نامه میدیم.

+خیلی فاز میده هیچ کس نمیفهمه چه خبره تو برگه.هرکی میبینه مخش می هنگه.

+راستی امروز سوم اسفند مصادف با ورود نیروهای تحت فرمان رضا خان از قزوین به تهران.(اطلاعاتو حال می کنی؟)

+فردا کلاس تست دارم.

+قالبمو میدوستم.

+هرچی میخواستم بنویسم یادم رفت.

+دوتا سوال  دارم هر کی دوست داشت جواب بده.

بهترین خاطره ای که داشتین چی بوده؟

نظرتونو راجع به من بگید.چه فکری درباره من می کنید؟(صادقانه جواب بدید از تعریف بیخودی بدم میاد اما عاجق آدمای رکم)

+دیگه همین...............

قط:

خدای خوبم....!!!

     هرگز کسی را به آنچه قسمتش نیست

                                 عادت نده....!!!

 

+

+بای

 

 

 



چهار شنبه 3 اسفند 139021:56 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 231
بازدید ماه : 1084
بازدید کل : 258208
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *